Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vad är det för fel på dig - kan du inte läsa vad jag skriver utan att göra om mina ord? Jag ska göra det enkelt för dig. Det jag angriper är sionismens mål och agenda. Jag är djupt kritisk till Israels politik avseende Gaza och bosättningarna mm. Varför måste jag redogöra för islam bara för att jag avvisar sionismens idéer? Sionismen är ingen motrörelse mot islam. Vilka som än bodde i Palestina - även kristna - hade gjort motstånd när det kommer främmande människor och kör bort dem från deras fädernegårdar och byar. Ska det vara så svårt att fatta en så enkel sak. Alla människor reagerar lika på att bli tvingade bort från sina hem. Den judiska staten Israel vilar på olaglig grund. De stater som medverkade till att åstadkomma statsbildningen har handlat på ett förkastligt sätt även i de delar där det varit formellt riktigt enligt lagar man själva har pressat fram.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?