Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det fanns en gång ett raggargäng som hade en liten specialitet då man vill smaka blod. Tekniken var att utse ett par vanliga svenssonkillar vid en festplats. Ett par som man fått lust att nita. Det man sedan gjorde var att skicka fram den minsta bruden i gänget att börja mucka med offren. Hon retades på alla sätt, spottade om det behövdes och skrek till sist att hon blev antastad. Efter detta förspel var det dags att hjälpa den stackars lilla raggarbruden. Hon måste ju försvaras och hämnas. En sex, sju adrenalinstinna raggarhannar kom fram från ingenstans och satte in attacken. Du som läser kan själv räkna ut hur det för det mesta slutade. Som jag ser det agerar sionisterna på samma sätt som raggarna i exemplet ovan. De gömmer sig bakom judarna och deras historia av upprepade förföljelser. Moralen säger att den det är synd om får man inte slå. Alltså kan den som blir angripen av sionister inte försvara sig utan att bli kallad för antisemit. Detta verkligt smarta och sionistlanserade ord. Bakom detta lögndrapperi kommer man långt. Kanske ända fram om ingen genomskådar sionisterna i tid. Det fanns de under Andra världskriget som inte kunde skilja på tyskar och nazister. Man drog alla över en kam. Men hälften av tyskarna var inte nazister och fler av dem gjorde motstånd med risk för sitt eget liv mot nazisterna. Det är detsamma med sionisterna. Troligen är hälften av världens judar inte med på deras politik. Och flera av dem gör aktivt motstånd. Jag kan skilja sionismen från judendomen lika bra som jag kan skilja nazismen från att vara tysk. Och jag anser att den som inte klarar att hålla isär begreppen måste ha något allvarligt fel på förståndet. Sionismen är livsfarlig för varje människa på Jorden. Inte minst den kristna sionismen. Måtte Världen vakna i tid!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?