Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Till Sourze: Angående Adamo#315 och Adamo #320: Adamo #315: ENDA argumentet mot mig i detta inlägg är att jag är "en skitstövel och provokatör" Adamo #320:Jag gick inte i något svaromål mot detta med motsvarande förolämpningar mot Adamo. Ända fortsätter Adamo med ännu värre förolämpningar och frågar mig, "Är du hitlers barbarn?" Vad är Sourzes råd? Ska jag förolämpa Adamo också? Med de allra värsta förolämpningar jag kan hitta på? Vinner debatten på det? Gäller inte nedanstående publicistiska regler längre på Sourze? "Vi kommer inte att tolerera förtal. Det innebär att vi är restriktiva med alla texter som anklagar någon för något brottsligt eller klandervärt. Men det gäller även texter där sakargumenten har fått ge vika för personangrepp av typen "Du ären idiot". På Sourze kan debatterna ofta bli glödheta men det är roligt så länge debatten inte spårar ur och människor känner sig drabbade av personangrepp. Argumentera mot den andres argument med andra ord, vill du kritisera så får du utveckla dig mer än att skriva: "du är dum"." Med Vänliga Hälsningar

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?