Valt inlägg:
Du måste älska ditt judehat, Adamo! Kan du verkligen vara så intellektuellt blockerad att du inte inser att sionister och judar inte alls är samma sak?
Det är sionistisk politik jag både hatar och bekämpar. Hatar - därför att den gör mig livrädd. Bekämpar - därför att jag inte hör till dem som bara ser på när herrefolksmentalitet och översitteri visar sitt utvalda och fula tryne.
Jag har ingen anledning att tycka illa om judar. Och jag gör det inte heller. Men varje adamotyp jag stöter på gör att jag verkligen måste tänka igenom saken och påminna mig: - Adamo är ingen representativ företrädare för judar. Tvärtom är han mycket farlig för judar. Adamo är sionist.
Som tur är finns det så många klarsynta och socialt högfungerande judar i hela Världen att det än så länge inte finns någon risk att jag skall, som ett folk, förväxla dem med de vidriga sionisterna - judiska eller ej.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?