Valt inlägg:
Ett land utan folk, till ett folk utan land!
Om det hade varit på det viset så menar i alla fall jag att allt vore frid och fröjd med alla bosättningar av judar på marken för nuvarande Israel. Men det var ju inte så! Man har stulit andra människors hemland.
England hade ingen som helst rätt att lova bort land som de hade erövrat från det ottomanska riket.
Det faktum att det fanns judar som längtade till Palestina gav dem ingen som helst rätt att betrakta området som deras - deras religiösa skrönor till trots.
Det är detta som är problemet. Jag missunnar inte en jude någonting när det inte sker på andra folks bekostnad.
Jag har suttit som domare i åtskilliga rättegångar. Ibland har jag tyckt illa om båda parterna ibland har jag uppfattat båda parter som sympatiska. Som domare har man dock att hålla sig till lagen oavsett vem man tycker bäst om.
Hela den sionistiska utvecklingen präglas av brott. Olaga bosättningar, lönnmord bl.a. på Folke Bernadotte, terrorism t.ex. sprängningen av Kung Davids Hotel när det var fullt med folk i det. Försöket att sänka USS Liberty. Användande av vit fosfor mot människor. Bara för att nämna några exempel.
Det sionistregerade Israel bryter mot gällande lagar. Därför skall det fördömas.
Adamo och andra vill hellre göra om problemet Israel till en rasfråga eftersom den blir så härligt förenklad då - men det är ingen fråga om ras. Det är en fråga om lag och rätt. I sionistisrael skipas orätt. Därför reagerar jag mot sionismen. Ett herrefolk som stiftar sina egna lagar ska inte ha större respekt än vilken maffia som helst.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?