Valt inlägg:
Det var verkligen intressant att få en titt rakt ner i den svenska folksjälens mörkaste skrymslen. Vilken grej att där finna t.ex. en person som uppenbarligen ägnar sitt liv åt sin lilla svarta bok där han okritiskt tecknat ner allt Israel påståtts vara skyldig till genom åren för att sedan sprida sina alster över ond som god. Sådant kallas för besatthet de som är smittade är redan bortom allt resonemang. De förlorar snabbt sinnet för proportioner eftersom de medvetet lägger allt annat elände i världen i en hög för sej för att sedan behändigt glömma bort det. Och haltandet fortsätter.
Tack ni tappra som trotsade motvinden och försökte er på lite kunskapsspridning mitt i smeten. Israelerna är vana vid okunskap och vet att de inte har en chans mot de regerande massorna. Samtidigt lever hoppet om att sakernas rätta tillstånd en dag kommer att stå klar men då får man först rasera det magnifika tabu som säger att vad du än gör – kritisera aldrig en palestinier och absolut inte Hamas. Kräv inget av dem, de är av naturen ofelbara...
Själv sa jag vad jag ville säga i artikeln och att argumentera för argumenterandets egen skull är en sportgren jag är totalt ointresserad av. All heder dock åt de som fört informationen ytterligare några steg framåt när det gäller spektaklet ’Sheep to Gaza’.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?