Valt inlägg:
116 Lennart Asp. Jag vet överhuvud taget inte vad du syftar till om mig, mer än att du plötsligt ger dig in i ett ämne och tydligt väljer sida!
F.ö ger mina artiklar ett gensvar, och försöker balansera upp svenska politikers och mainstreammedias ensidiga könspolitik/debatt.
Apropå Solanas, som hyllas av svenska feminister och indirekt politiskt av bl.a. Nordiska rådet. Hon vill ju utrota mannen, i sin bok som är tydligare än "Mein Kampf".
Iaf, så här skriver denna mörderska Andy Warhol dog efter 20 år också, se nedan.
F.ö, du tog upp ämnet, tack för att du gav mig tillfälle att framföra detta!
Valerie Solanas i SCUM-manifest:
”Svaga män som mjäkar med kvinnorörelsen förtjänar inget annat än förakt, men det finns ingen anledning att visa det. Låt dom mjäka sig. Låt oss utnyttja dom och låt dom springa våra ärenden. Låt dom tala sig hesa för jämställdhet mellan könen. Låt dom arbeta för mannens mentala och sociala kastrering. Låt dom nyttiga idioterna hjälpa till med att förbereda arbetet för mannens kastrering och slutliga fysiska likvidering”.
Känner du dig träffad, Lennart Asp?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?