Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Dag, den är diskussionen vet jag inte hur många gånger vi har fört men jag håller också här fullständigt med Dig. Vi kan ju respektera det val en del gjort att vara anonyma på nätet. Men dels har jag lite svårt för de argument man för. Jag vågar anta, bland annat med stöd av det som ändå framkommer om våra debattkamrater, att mycket få sitter i en sådan position i vårt samhälle där man skulle få prolem därför att man har synpunkter av den här typen. Att någon skulle komma hem och köra över katten därför att man förespråkat ett visst samhällssystem är inte heller speciellt troligt. Men jag vet också, av erfarenhet, att de allra flesta har en liten spärr där inne i själen eller kanske hjärnan som hindrar en att göra de mest oerhörda personliga påhoppen med angivande av sitt namn. Till och med om man har ett sådant extremt vanligt namn som mitt så bär det en emot att använda de allra grövsta invektiv mot medmänniskor och "underteckna" med sitt namn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?