Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#101 - Nexa - "Fast å andra sidan, man kan "kasta en massa skit" även under sitt riktiga namn. Håller man sig bara på rätt sida om lagen så..." Kan det här vara en generationsfråga? För mig är det så att det måste finnas heder även i ett råkurr. När CMO skriver så här om mig - "Ditt "cui bono" tjafs är dravel som har betydligt mindre intellektuell tyngd än skvallret i ett genomsnittligt radhusområde. Du är en tragiskt elak liten skvallerkärring med en grandios självbild." - så har det betydelse att han faktiskt vågar sätta sitt namn under det. Han vinner i respekt hos mig, hur konstigt det än kan låta, eftersom han törs visa sig känslosam och med sitt namn bekräftar att han står för det. Den här gången var han dessutom riktigt rolig! Faktum är att jag kan ta mycket mer skit från den som framträder öppet utan att må illa av det. Det lurar en lömskhet bakom pseudonymer och falska namn när de kastar skit på mig. CMO kan inte låta lönnmörda mig och slippa alla misstankar. Det omvända kan inte heller ske. Men när jag biter ifrån till en anonym då vet kan inte alls hur tokig han/hon kan vara. För mig är det skillnad i känsla att ta skit av en som står för det med sitt namn och från en som inte gör det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?