Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lasse: Hm, jag läser meningen igen och tolkar den likadant som förut. Antagligen är det mina språkliga kunskaper som fallerar.; Så bra att jag frågade, för nu vet jag vad du menade.: Jag håller med om att det är fel att gömma sig bakom anonymiteten för att kunna "kasta skit". Fast å andra sidan, man kan "kasta en massa skit" även under sitt riktiga namn. Håller man sig bara på rätt sida om lagen så... Jag var också, under några år, en offentlig person på det lokala planet utan några större problem. Ett fåtal samtal från halvskumma personer, men de visade sig ofarliga. Däremot har jag råkat ut för mera i mitt onlineliv och det hade inte med mina åsikter att göra. Med de uppgifter jag lämnade ut lyckades en person jag var i kontakt med ta reda på mitt telefonnummer, min adress och mitt namn och använde det till att förfölja mig. Därför är jag väldigt försiktig med de uppgifter jag lämnar ut numera. Men anser mig ha rätt att uttrycka mina åsikter ändå. Den sista meningen syftar inte på den missuppfattning jag hade om ditt uttalande utan, som jag uppfattar det som, en del andra anser.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?