Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#13 - Aj aj aj - så ont i de små tosingarna hos Prinsessan Per W på Ärten! Han förtog sig alldeles genom att leta i en annan tråd efter smärtande påhopp av den Stora Stygga Vargen. Om ömhudade pelleponken hade orkat med ännu ett citat från tre inlägg innan det han ger i #13, då hade han stött på följande, som han själv skrivit - "#25 #38: Dag är väl förhoppningsvis så konsekvent att han också avstår från varje form av försörjningsstöd bidrag, a-kassa, sjukpenning mm från den förhatliga "befälhavaren". Annars kan man inte ta honom på allvar nu heller. Men nu - lilla Plutten Kränkt - kan du ju passa på att förklara varför jag måste avstå från min rätt till sjukersättning för att kunna tas på allvar av dig och andra förstapristagare i lydnadsprovet, när jag kritiserar den rådande samhällsordningen. Så här sa Bosse Högberg en gång - "Om någon slår mig på den ena kinden, så slår jag ner honom direkt!" Vi har lite lika temperament Herr Högberg och jag. Och Lilla My!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?