Valt inlägg:
Jocke: Förstod inte riktigt vad du menade, kan du förklara?
Dag: Hah, tack du. : Nej, jag har inte varit här innan alls, eller åtminstone inte skrivit eller kommenterat något. Kanske har du rätt i att vi visar våra egentliga personligheter på nätet, det är olyckligt om människor inte känner att dom kan det i verkliga livet. Handlar det om rädslan för konsekvenser, måntro? Eller kanske ren feghet? Det är ju även olyckligt om så många inte heller vill förstå vad andras åsikter grundar sig på, men det är nog rätt vanligt det också.
Nexa: Tack, finaste. Du har helt rätt. Jag börjar redan nu se vilka som man gör bäst i att ignorera. Ordmärkare, provokatörer och översittare har jag inte mycket till övers för, varken på www eller i verligheten. Diskussioner är alltid rätt meninglösa när det handlar om människor som bara tycker om att höra sin engen röst, jag får ut mer av att prata med mina egna sovrumsväggar.
Thomas: Tack! :
Leif: Känner inte till boken eller författaren, så det är svårt att kommentera. Men förklaringar är aldrig ointressanta, det är det bara ursäkter som är.
Sunny: Det kan man!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?