Rapportera inlägg

Valt inlägg:

: Du gjorde det inte "i all välmening" du gjorde det för att mina inlägg enligt dig, långtradiga och snåriga. Jag fick en aha-upplevelse när du berättade om att du inte läste mer än en mening. Det var starkt gjort av dig att erkänna. Min aha-upplevelse bestod i att det är nog en av anledningarna till bråken här. Om den ena sidan "hugger" på en mening går diskussionen lätt in i en återvändsgränd. Denna enda mening kanske bara innebär en missuppfattning av mottagaren eller i alla inte huvudsyftet i inlägget. Visserligen var du orsaken till min aha-upplevelse men du är långt ifrån den enda som gör så. Så i mitt inlägg syftade jag faktiskt inte enbart på dig utan dig och andra enmeningsläsare. Pajkastare kan du väl, i alla fall hålla med om att det förekommer här? Diskussionerna här skulle vara bra mycket trevligare om man, antingen valde att avstå från att kommentera om man inte håller med fast trevligare vore att lyssna på sin med-debattörs åsikter. Och också bidraga med sina egna. Antingen stärker man sina egna åsikter eller så ändrar man sig lite. Jag får väl också, "i all välmening", när du ber så snällt; avstå från termen som jag visserligen tycker är väldigt talande. :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?