Rapportera inlägg

Valt inlägg:

4 "Ack-så-virrig": "Ahh...så vi skiter i att diskutera kvinnorna och går över till att SE männen istället, LYSSNA till männen,speciellt de UNGA männen..i skolan och i armen...Hoppar du höjdhopp eller vad fan är fel på dig ?" AA som också nyligen undrade om jag "var läskkunnig"! Vem? Som jag skriver här ovan 3:"Visst skall man rapportera om situaionen för kvinnor. Men utlämnar man männen, vilket nästan är en hundraprocentig regel, då begår man flera misstag...." Man måste lösa även männens problem. Det är f.ö. de unga männen som går i spetsen för revolterna och dödas i Arabländer, fast populistmedia som vanligt försökt vinkla genusfakta. Varför, tja. Läskunnig, vem - AA? Redan för decennier sedan lärde mig f.ö. läsa engelsk, tysk och fransk klassisk litteatur, på orginalspråket. Läser spanska tidningar. Och du då, AA vad har du att komma med!? Du kan f-n int ens skriva vanlig svenska, skandal! Du skriver ju som en fjortisfeminist!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?