Valt inlägg:
Nexa, om Du eventuellt undrat över vad som avsågs "CMO: D. säkert inte. Jag åtminstone skulle inte gilla att bli kallad för fascistiska medlöpare hm missade nog det uttrycket. Det är kanske bara jag, men jag skulle faktiskt ogilla att höra elakheter både från lönearbetare och från sjukskrivna." - så har ju Aguirre i anonymt inlägg #127 mycket punktligt, förutsägbart och pedagogiskt visat exakt vad det handlar om. På detta forum sitter en liten klick som inte själva tar ansvar för något och tar heder och ära av varje människa så snart man ser en möjlighet till kritik. Kritik undantagisvis mot något den enskilde gjort men vanligen som "Guilt-by-association". Nu förutsätter den normala liturgin att Aguirre skall ha sin vers om att de föraktvärda SS-soldarena är lättkränkta fast man givetvis i själva verket ägnar hela dagarna åt att kränka...bla...bla...bla. Se nedan Jag har försökt peppa till exempel A att skriva en artikel om något intressant men det kommer aldrig att ske. Man vill vara en i flocken som skäller. Man vill inte stå i mitten och bli nersablad för en artikel man skrivit av den lilla flocken heltidsbloggare.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?