Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke: Då har jag en enkel lösning för dig. Läs inte mina inlägg. Det är så jag kommer att hantera problemet beträffande dig i framtiden. Jag använde mig som exempel för att få fram en poäng som du totalt missade eftersom det inte hade med dina käpphastar att göra. Poängerna innefattade om man ska hålla tyst eller säga något om arbetsförhållandena är dåliga. Om alla pengar in i kassan ska kallas bidrag. Om eventuella fördomar mot arbetslösa. Jag vidhåller att man ska ha rätt att försöka göra något åt om arbetsförhållandena är dåliga. Och jag hävdar fortfarande att alla pengar som traditionellt kallas bidrag inte är bidrag utan "egna pengar" man tidigare betalat in. Beträffande fördomar så anser jag fortfarande att alla arbetslösa inte är "allergiska" mot arbete. Alla dessa poänger hade du vetat om ifall du läst något annat i mina inlägg än den enda raden. GunnarL frågade om ett förtydligande och det gav jag. Huruvida om min svårighet att få jobb inom databranschen berodde på att jag representerade att underrepresenterat kön vet jag inte. Det var så jag tänkte då. En av många förklaringar som jag slog mig själv med under tiden jag mådde dåligt. Övriga "förklaringar" som jag kunde hitta var riktade mot mig som person och fick mig att må ännu sämre. Förresten, för att du ska hänga med så kan jag peka dig till inlägg 27 då du kom in och förstörde diskussionen än en gång.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?