Valt inlägg:
Jocke läs och försök att förstå: 95 procent av den här tråden handlade om arbetsmarknaden och huruvida man har rätt att vara kräsen. Jag hävdade INTE att alla kvinnor diskrimineras på arbetsmarknaden, men du valde att tolka det så för att komma in på dina käpphästar, som vanligt. Jag förklarade enbart hur jag tänkte när jag valde att stanna kvar på en arbetsplats där jag mådde dåligt. Jag mådde INTE dåligt på jobbet för att jag var kvinna. Databranschen är mansdominerad och arbetsplatser som domineras av ett kön, manligt eller kvinnligt får olika typer av problem och är inte del av någon värdslig konspiration.
Du ignorerade totalt att diskutera något av det andra som togs upp i artikeln utan valde att ta upp en rad i allt det en av debattörerna jag sa. Faktum kvarstår, du förstör alla diskussioner och jag är inte ensam om att tycka det.
Min ändring av åsikter gällde enbart dig. Jag trodde i min enfald att det skull gå att diskutera med dig. När jag insåg att det inte gick så blev jag irriterad, mest på mig själv som försökte gå i debatt med dig.
Ingen har hävdat att du hittar på mansproblemet. Det ligger en del sanning i en del av de frågor du tar upp. Det är bara din debattstil som gör att folk tröttnar. Du läser inte svaren utan letar bara efter folk som kramar om dig och säger: Jocke du har HELT rätt. Leta på Jocke, du hittar aldrig någon sådan.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?