Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke, jag hade bestämt mig för att ignorera dina inlägg, men du förstör precis alla inlägg här. Du gör exakt det som du anklagar oss andra för att göra. Du menar att vi andra bara vill diskutera kvinnors situation och drar dig inte för att kommentera detta med exakt samma argument hela tiden. Du å andra sidan vill hela tiden enbart diskutera mannens situation, dvs du gör exakt det som du anklagar oss andra för att göra. Diskussionen här handlade om huruvida man hade rätt att var kräsen på arbetsmarknaden. Du nämnde enskilda fall. Det enda i den här diskussionen som nämnde manligt-kvinnligt var anledningen till att jag personligen, som enskild person, valde att stanna kvar på ett jobb som gjorde mig sjuk. Den återvändsgränd jag nämnde har vi nått precis här. Kan vi inte få diskutera en enda saker här på Sourze utan att se den ur genusfärgade glasögon? Du omvandlar precis alla frågor till just detta. Ta upp dina egna diskussioner istället för att bryta sönder andras. Det är inte vi andra som försöker lägga locket på, det är du!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?