Valt inlägg:
spännande att "empati" och "social kompetens" skulle vara omöjligt att lära ut....det skulle ju innebära att känslokalla och socialt inkompetenta är "dömda" till sitt tillstånd...det får mig att säga ett tydligt ...hmmmm. Nånstans i undersökningen har man slarvat ihop kognitivt och emotionellt...som oberoende av varann...jag tycker undersökningen är fel som fan...och då har jag bara läst artikeln. Arbeta skall man göra där man bor. Varför skall de som har arbete att utföra bestämma var det skall utföras ? Staten har ju inrättat bolagsformer för att skydda kapitalplacerarnas placeringar så då kan man väl ställa krav på dem att hålla arbete till folk också, om man alls skall ha stat och näringsliv ihoparört ?...Bolagsformer har inget med frihet eller valfrihet att göra...de är statliga regler för hur kapital skall grupperas för att kunna skyddas av statliga lagar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?