Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja Rolf N, som du ser, eller kanske inte ser, så har anarkismen 2 svaret, eller icke svaret, på alla problem. Skicka hem dom till AA, han har lite mark för tälten åtminstone! Besatt i varje fråga var det. Här är min. Jag har ju tidigare påpekat för dig, att du måste trycka på att 60-75 av de utslagna är män faktum. Men det är nog helt fel. Nej, du måste förstås trycka på att "många är kvinnor" känsla! Och att de som alltid är "mest drabbade", samt att orsaken är "patriarkatet där kvinnor är underordnade män", ett "strukturellt problem", osv, osv. Gå in på fi:s hemsida så får du mer slogans! Att vi tycker mer synd om kvinnor, du måste utnyttja detta! Manlig problematik ger inga poänger. Mäns problem är politiskt ointressanta och lågprioriterade, utom för skuldbeläggning: "Utslagna män är således deras eget fel och det drabbar..." Varför det sedan är så vinklat kan du möjligen inse i min artikel här: "Svensk statsfeminism - legitim könsfascism." Om hur staten härskar genom söndring, vilket AA inte begripit!, det må gälla kön, ras, generation eller social status. Läser du andras artiklar Rolf? http://www.sourze.se/Svensk_statsfeminism_e28093_legitim_kc3b6nsrasism_10756119.asp Men du måste bearbeta blyge AA här, så du får hans adress! Kan bli ett riktigt trevligt litet anarkistkollektiv!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?