Valt inlägg:
Jag håller helt med Daniel Mohtaram. Etablissemanget har genom sin missriktade välvilja och ängslighet inför att "kränka" invandrare uppmuntrat och förstärkt de skillnader som finns mellan olika invandrarkulturer och den svenska kulturen. Istället för att försöka ena svenskar och invandrare under gemensamma ideal så har skillnader uppmuntrats och förstärkts. Denna politik har lett till ett land där varken svenskar eller invandrare känner sig trygga med varandra. Kritiker mot detta system har bemötts med epitetet "rasister" och "främlingsfientliga".
Historien har visat att åsikter som förtrycks alltid kommer upp till ytan på ett eller annat sätt. Jag tror att merparten av befolkningen håller med mig i det jag säger, och därför kommer Sverigedemokraterna att växa ytterligare. Jag ser Sverigedemokraterna som ett nödvändigt ont. De är inkapabla att regera landet och de har en del konstiga åsikter, men de är nödvändiga för att få resterande partier att öppna ögonen. Om resterande partier samt medierna förkastar den nuvarande mångkulturella modellen där skillnader mellan invandrare och svenskar uppmuntras, så kommer svenskar och invandrare på lång sikt att integrera sig med varandra under gemensamma ideal. Först då så åker Sverigedemokraterna ut ur riksdagen.
Jag är svensk och jag vågar inte uttrycka denna åsikt offentligt. Jag är rädd att jag skall förlora jobbet och bli alienerad av ängsligt politiskt korrekta bekanta. Därför använder jag ett falskt namnt när jag skriver denna kommentar. Det är mycket sorgligt men även symptomatiskt för etablissemangets förtryck av oliktänkande att jag upplever detta som nödvändigt i Sverige år 2011.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?