Valt inlägg:
123 Leif E: "Mobbingen syftar för övrigt till att skrämma bort seriösa människor från att diskutera. Det är mobbarna, inte oss som mobbas, som är skyldiga. Se på alla som skrivit om angelägna ämnen men blir bortmobbade och tystade. Så nog är mobbingen effektiv för att få folk att hålla käft...osv"
Precis, just så är det! Och som drabbar mig i debatten om skolan, ingen saklighet, bara personangrepp från tre andra!
Men vad gör Leif E då, jo han hoppar hux flux in i debatten, för att hjälpa till med saklighet? Nej för att fegt stödja de tre i deras mobbingförsök. Så här, genom att nedvärdera mig.
Leif E: "Instämmer, Jocke är anonym. En mössa, en nacke, och en bunke texter. Men inte en människa." inlägg 46
Att Leif E är mäkta nöjd med dig själv och svänger sig med lösa "sanningar" är en sak, men jag trodde ändå du hade lite ideal och moral. Men icke! du visade dig här besitta den sämsta sortens dubbelmoral Leif E! Verkligen sorgligt Men då vet jag det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?