Valt inlägg:
#170 - Leif, förintade människor förintar! Jag tror att den nu pågående förintelse du talar om är en följd av den förintelse vi alla upplevt då vi tvingades förneka oss själva för att vara till lags. --- Enligt gammal svensk folktro om varulvar, så kunde varulven åter bli människa om han rev ut fostret ur en havande kvinna och åt upp barnets hjärta och drack barnets blod. Inga töntiga mysvarulvar made in Hollywood /USA här inte! ---- Vad är det som det ofödda barnet har som den vuxna mannen inte har? --- Himmelriket! Ett med allt! Helhet! Det rena Varat! Livet! --- Vi måste sluta fixera oss vid vad människor gör och istället fundera ut varför vi gör som vi gör. Vad är det som driver oss. --- Det ligger något tänkvärt i GunnarL:s påpekanden om psykisk ohälsa hos några av oss debattörer. Eftersom jag har diagnos på en av de svåraste psykiska sjukdomarna så blir det dock lite uddlöst att försöka sticka hål på mig. Jag har papper på att jag är en dåre. Och jag skäms inte det minsta för det heller. --- Men hur blir det om majoriteten av ett folk har en särskild psykisk defekt. Då kommer den utan vidare att klassas som normal, eftersom de flesta har den, medan de som är utan defekten klassas som sjuka. Typ temat i Den fula Ankungen. --- Jag tror att nästan alla människor i späd ålder förlorat kontakten med Himmelriket i och med att föräldrar, släkt och samhället inte kan ta emot barn. Det är denna inre förintelse den mest rabiata judekramarna försvarar. Lidande under Galen Övermakt by Proxy. Samma sak med de kristna som tror att Jesus led deras smärta åt dem. Lidande på Kors by Proxy efter dom av galet folk. --- Allt handlar nu om att komma undan själv. Komma undan den egna smärtan. --- Äntligen börjar pedofilhärvor spricka upp. Dessa handlar om varulvar som äter barn via könet. Döda män som försöker stjäla barnets liv. --- Längre tillbaka visste folk mer!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?