Valt inlägg:
Frånvaro av svar är också svar, har det sagts. Är alla här utom jag Förintelseförnekare? Jmf. #152 http://www.sourze.se/forum/thread/10754518/page16#post10755213 , #154, #155, #156. Och ang. den så kallade första Förintelsen, så förnekar jag inte den heller. Jag håller på alla Förintelser, den på 6 miljoner europeiska judar kring första världskriget som det skrevs om i tidningarna i New York, och den en gång till på ungefär samma 6 miljoner europeiska judar vid det andra världskriget. Och jag tror dessutom att det fanns en väldigt massa överlevande som krävt ersättning av Tyskland. Om man använder livförsäkringsbolags sätt att räkna ut hur många av en grupp som levde vid en tidigare tidpunkt när man vet hur många som överlevt till en senare, så förstår man att dessa europeiska judar i stort sett gjort det igen. Men Förintats har de, flera gånger om! För allt annat är ONDSKA! Envar som i någon diskussion utanför vetenskapen pekar på inom vetenskapen kända historiska fakta måste vara ond, för överallt utanför den historiska vetenskapen gäller siffran 6 miljoner. Basta! Men jag förnekar ej detta fakta, att 6 miljoner gäller i all debatt utanför vetenskapen. Inte heller förenekar jag den första 6-miljoners-förintelsen som vi känner till genom tidningarna. Och jag förnekar definitivt inte den objektivt verkliga förintelsen av oss alla med utarmat uran och annat skit, som man dock inte kan läsas om i tidningarna. Men denna verkliga och objektivt sanna Förintelse tycks ni andra förneka?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?