Rapportera inlägg

Valt inlägg:

6 miljoner judar enligt vissa mer än 90 procent av alla judar i Europa och förmodligen någon miljon homosexuella, zigenare, Jehovas vittnen etc. Det är Förintelsen. För mig är offren för nazisternas mördarlusta lika, även om judarna farit mest illa. ARGUIIIIREEEE har också, trots sin galna anarkistiska syn på verkligheten, påpekat att nazisterna ville odla övermänniskor, vilket alltså innebär att de nämnda offren skulle följas av många fler efter att alla judar mördats tillsammans med dem jag nämnt ovan.. På tur stod alla östeuropeér. När det var klart skulle andra som inte föll nazisterna i smaken följa. Om du kan ge ett exempel på något i historien som motsvarar dessa fakta så var god och gör det. Svamla inte om vad du kan tänka dig som motsvarar Förintelsen. Visa på fakta. När det gäller Lipstadt så fattar jag inte vad du klänger dig fast vid där. Det enda hon pekat på är att mördandet inte var så välordnat som några fört fram. Något som jag aldrig ifrågasatt. Viljan att mörda fanns där dock, och finns fortfarande hos vissa av dem som inget lärt av nazisternas avtryck i vår historia. Det enda som gör att nynazister inte kan ta upp mördandet är att vi idag vet vad nazisterna ville och gjorde då de hade makten. Detta gör att vi är noga med att hålla rent från detta mördarpack och deras syn på verkligheten. Vissa av oss i alla fall...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?