Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Via denna - http://www.religion.emory.edu/faculty/lipstadt.html - kan man få kunskap om Deborah Lipstadt. Till er som har kallar mig antisemit ställer jag nu frågan - är även Deborah Lipstadt antisemit? Så vitt kan kan se åtnjuter Deborah Lipstadt ett grundmurat förtroende hos det officiella USA i frågor som rör Förintelsen. Men ni kanske känner fakta som placerar henne bland anisemiterna? --- Så här har Deborah Lipstadt skrivit i sin bok The Eichmann Trial - De flesta judar mördades INTE av det industriella dödandet i dödslägren utan på ett närmast hantverksmässigt sätt sköts de en och en av vanliga tyska soldater och specialkommandon, den bild som Zygmunt Bauman gjort berömd, där Auschwitz är sinnebilden för ett modernt och industriellt dödande, var INTE typisk för Förintelsen. --- Det är tredje gången jag i denna tråd för in Deborah Lipstadt påstående om hur huvuddelen av Förintelsen gick till. Endast den av er utklassade Erlingsson har brytt sig om att notera det. --- Hur fungerar ni som helt enkelt bara tiger och låtsas som det regnar då det kommer fram uppgifter från judarna själva, som strider mot det ni hittills trodde var sant?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?