Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lennart Asp - jag har inget emot att du tar "time out" när du så önskar - särskilt tror jag det är rekommendabelt då du förefaller kunna röra till begreppen för dej. I fråga om nyanserna vad gäller demens hörde jag nu i dag på radion att det är fler än du som har problem med sådana - inom åldringsvården har även läkarna svårt med diagnostiseringen av dementa vilket gjort att fler personer fått fel behandling. --- En annan sak jag noterat är att du utan att som jag antar ha haft den insikt som rimligen erfordras och utan att dom fallit kallar det som skett på äldreboendet för våldtäkt. Har själv inte hört något om den utredning och övriga rättsförfarande som rimligen bör följa på en eventuell anklagelse och rättsprocess i detta ärende - har du? Jag menar att ingen är skyldig före dom fallit och den åttioårige mannen nekar till att ha förgripit sej på kvinnan som han uppfattat varit med på noterna - dessutom vet jag inte vad du menar med fullt frisk? Vet du vad det innebär i denne åttioårings fall - har du träffat mannen i fråga?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?