Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Noterar att dom sista?överlevande demensförnekarna, den envisa Bizonoxen och sunnyb slutligen har gett upp och medger att demens och åldrande inte är samma sak! Men det tog sin lilla tid, nittioandra!, respektive etthundrafemte!! inlägget... Med sitt etthundrafemte inlägg skjuter därmed artikelförfattarinnan slutgiltigt sin egen artikel i sank. Må den vila ifred! Observera att jag ändå fortsätter att kalla er för demensförnekare pga att båda av er fortfarande verkar ha mycket dimmiga begrepp om vad demens verkligen innebär. För att reda ut vad demens verkligen innebär, med alla nyanser!, krävs det nog minst hundra inlägg till innan vi kan komma överens om en definition. Jag tror inte att jag har det tålamodet, så jag tar återigen farväl av er, mina kära meddebattörer. Men ni kan ju återvända till huvudspåret och fantisera vidare om de dementas vilda sexorgier med multipla fontänorgasmer. Det kanske är därför det alltid är så många översvämningar på demensboendena…

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?