Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jan #107 Huruvida Lennart Asp är fullt kapabel eller inte är inget jag ifrågasatt - möjligen tvivlar jag på att han läst mina invändningar mot dina och inger olssons rappakalja och en del synpunkter jag haft mot hans egna inlägg - men du har faktiskt bidragit till lösningen på den gåtan genom ditt konstaterande att han som du påstår "ser,rakt igenom /min/ text" - Då förstår jag orsaken till bristerna i hans förståelse, det är ju så att ska man för att kunna tillgodogöra sej lite läsförståelse duger det inte med att "se igenom" utan man måste försöka sätta sej in i det skrivna - något som jag förstår att även du har svårt för då du helt underlåtit att besvara frågor om bevis för dina påståenden som du gjort dej till talesman för i legio med inger olsson rörande min läggning. - Nej du jan - jag dristar mej till att ge även dej rådet att inte gymnastisera dina hjärnceller i så viktiga frågor som pedofili och dementas rätt till sitt eventuella sexliv - håll dej du till dina putslustigheter - även om dom inte är bra är dom ju i grunden tämligen oförargliga. mvh.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?