Valt inlägg:
#69 ja du, sunny b. Ibland är världen svartvit och ibland full av underbara nyanser av gråtoner. Det beror väl lite på humör och hälsa. Hälsan går ibland inte att förbättra, men humöret kan bli bättre.
Det vill säga Om människor respekterar och lyssnar på varandra och inte bara är så ivriga att framföra sin SANNING. Om debattörer på Sourze respekterar och lyssnar på andra debattörer, läser igenom motstådarens inlägg bara en gång till, innan de så ivrigt framför sin SANNING i Sourze. Är det för mycket begärt? Jo, det är sant, jag läser faktiskt igenom min motståndares inlägg, mer än en gång, flera gånger, så att jag inte har missförståt min motståndares argument.
Om jag inte kan så mycket om ett ämne i debatten, tex om "demens" och "alzheimer" så tar jag reda på så mycket jag kan om dessa ämnen innan jag yttrar mig. Jag är väl lite "alien", kanske?
Tack för debatten, sunny b! Vi träffas nog igen på Sourzes sidor, så mycket intressant som du skriver om!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?