Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Susanna #37. Beklagar att din ex fosterpappa blev svårt dement. Tillåt mig ändå att betvivla att han förvandlades till en sexgalning som försökte få sexuella relationer med alla kvinnor han mötte inklusive sin egen dotter. Min svärmor som är från Kurdistan/Turkiet har vaskulär demens och jag är hennes personliga assistent sedan tio år. Hon var som din fosterpappa också mycket strängt religiös, bad till Allah fem gånger om dagen och yttrade aldrig några svärsord. Jag känner igen det här beteendet att komma med ”sexuella inviter till varje kvinna som kom i hans närhet. ” Det gör min svärmor också, men inte bara mot alla män hon träffar, inklusive mig som hennes svärson , även kvinnor hon träffar i vården. Det är bara det att hon inte förstår att jag är hennes svärson. Jag tror jag inte din fosterfar förstod att du var hennes dotter heller så du behöver inte var ledsen för den saken. När jag säger att jag är hennes svärson och undrar om hon inte tycker att det vore lite omoraliskt att ”knulla mig” så svarar hon bara att det inte spelar någon roll för henne. Varje dag hotar hon med att hon ska ”knulla mig”, man förstår på tonen att det inte är något skönt sex hon menar utan att det är våldtäkt hon menar. Tror du att hon menar allvar? Ska jag vara rädd? När jag eller den andra kvinnliga assisten ska byta hennes blöja på henne ropar hon ibland på hjälp och skriker att vi försöker ”knulla henne”, alltså våldta henne! Det är inte ”uttryck för sexuella känslor i betydligt större utsträckning än tidigare” som du tror. Det är ett tecken på att hon har och din fosterfar hade störningar i den intellektuella förmågan, emotionella förmågan och kognitiva förmågan. Med andra demens, som betyder "från förståndet". Du säger om din fosterfar; ”men om han nu hade vistats på ett hem och träffat på en likaledes snurrig tant med samma önskemål.” Tja, dem skulle kanske sagt fula oanständiga ord till varandra, men det hade nog stannat vid mer ord än verkstad, precis som med min svärmor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?