Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag tycker mig se ett visst äckel hos några av skribenterna för naturliga kroppsliga funktioner.Har män svårare än kvinnor som blöder o föderatt acceptera t ex inkontinens? Är man van blöjbytare är det helt natirligt även om det gäller äldre.Många kvinor som fött flera barn tätt drabbas tidigt men man talar inte om det.När jag fick 3 barn på 5 år visste jag ju inte att jag senare i livet skulle kissa på mig var gång jag skrattade mycket! Men här har dte blivit en kul grej:när ungarna eller barnbarnen säger att vi hade så himla kul att mormor kissade på sig så vet alla att den dagen var extra riolig inte skamligIbland tävlar de om att få mig därhän med roligare o roligare skämt!!När jag tog det på detta sättt började andra kvinnor säga:att du talar om sånt öppet.Det skulle jag aldrig kunna.Men mina systrar visade sig ha precis samma problem fast de skämdes medan jag skrattade. Det lär finnas operationer för dem som har det värre: själv tar jag bara med mig extra trosor o samt trosskydd om jag går till en kompis o vi ska snacka lite minnen: Att kvinnor läcker under sex vet alla som varit med om de s.k fontän orgasmerna.Äldre män kan oxå läcka.Enklast:lägg en tjock handduk under eller byt bara sängkläder efteråt:de flesta har ju tillgång till tvättmaskin o på äldreboenden brukar personalen både sköta tvätt samt ha särskilda skydd hos den som är inkontinent.Detta tillhör livets realiteter och är varken farligt eller äckligt.Vi har alla kissat i blöjor när vi var små.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?