Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lennart: Min pappa var pedofil så jag känner till hur de tänker o det kan aldrig jämföras med vuxna mäniskor som kan ha sexdriften intakt trots demens eller Alzheimers eller bara vanlig senilitet.Alla människor,hur gamla o sjuka de än är, har behov av kroppskontakt även om de inte längre kan ha ett sexliv.När min dotter arbetade med äldre dementa tog hon med sig våran hund o den blev kramad vill jag lova! En tant som inte pratat på flera år började prata med hunden. På det boendet fanns oxå en katt som gick från säng till säng. Ofta är det dagens bästa stund för mig o min Käre när jag kryper ner hos den honom efetr nattningsritualen på kvällen o ligger där i mörkret o pratar om vad som händer i familjen medan vi kramas o jag smeker hans lena skinn.Sedan han blev sjuk har han blivit öppnare fysiskt o mera kelig :det märker både barnen o jag.Kanske en hämning som släppt efter en strängt puritansk uppfostran eller bara en ersättning för det sexliv han hade som yngre? Jag tänker fortsätta att "förgripa mig" på honom varje dag så länge vi båda lever.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?