Rapportera inlägg

Valt inlägg:

inger och jan olsson #29,30 Två personer som äcklar läsarna med sjukliga associationer om andra människors sexuella preferenser - citerar inger olssons sjuka association//I övrigt vädrar jag att alltför många här vill bestämma även över ANDRAS intima liv då det förgyller deras egna sjukliga behov. Smått som senila samt lik som djur. Sen kan de givetvis tala om "samförstånd" på sina egna dikterade önskningar.//sc. som sedan bifalles av jan olsson med följande//Inger! - #29! - Tänk att det tycker jag mig också ha förstått! - Mvh.//sc. Min fråga till dessa två blir då föjande - var i det tidigare resonemanget har någon debattör uttryckt några som helst jämförliga önskemål? Kan ni inte visa på något sådant som ni påstår borde ni skämmas om ni nu är vid era sinnens fulla bruk - annars är det väl bara för oss seriösa debattörer att konstatera att era mentala tillkortakommanden i viss mån får anses som förmildrande omständighet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?