Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Samsara:Jag förnekar inte att det förekommer sexuella övergrepp lite överallt där det bor människor.Jag vet att äldre män kan kissa på sig liksom många kvinnor kissar lite under orgasmen.Särskilt de som fött flera barn.Detta är naturligt o har ingenting med en eventuell våldtäkt att göra.Men att utgå ifrån att en människa som är dement eller gammal och har sex är utsatt för övergrepp:Det är brist på respekt att automatiskt utgå ifrån att de förgriper sig på varandra. En våldtäkt handlar som du säger om makt.Sex handlar om så mycket men när man blir äldre o kanske inte längre kan älska som i ungdommen så handlar det väldigt mycket om närhet,sinnerlighet och ömhet.Flera av mina äldre vänninor 75 har inkontinentskydd.De tar självklar av sig dem när de har sex.Du låter väldigt äcklad av det skröpliga fysiska som händer när man blir gammal.Du skulle säkert tycka att det var äckligt att ha en 90 åring utan ben i din säng oxå men jag försäkrar dig att skalet betyder så lite när mna möter en människa som man kommer att tycka väldigt mycket om.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?