Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#197: Som sagt mseder: säg det där 10 gånger högt kanske du till slut till och med tror på det. Ditt tillvägagångssätt att per automatik tillskriva negativa egenskaper på de som säger emot dig är så patetiskt genomskinligt att det är skrattretande. Och det som verkligen får mig att garva åt eländet är att sedan klagar du på mig och säger att jag kommer med spekulationer. Det är humor det. : Det känns verkligen som jag har träffat en riktigt öm tå hos dig mseder eftersom du så ihärdigt försöker utmåla mig som dum dum dummare dummast... i ena sekunder försöker du hävda att jag är en fanatisk USA-älskare... i en annan att jag skulle se min världsbild hotad. Det är så viktigt för dig att klistra dessa etiketter på mig bara för att kunna ignorera mig. Enda anledningen jag kan tänka mig är att du känner dig väldigt träffad. Det riktigt roliga är att du har inte ens sagt en så enkel sak som "Ingen av de fem föreslagna punkterna gäller mig", utan allt handlar om att hacka på den som lade fram dem. Visst är det lustigt? :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?