Valt inlägg:
#125 - Michael, utgångspunkten för vårt resonemang är - "Är det sant att ingen av de nitton påstådda kaparna fanns upptagna på någon av de fyra listorna? --- Mina uppgifter är att det förhåller sig så. Har du Michael andra uppgifter som tvärtom styrker att kaparna var med på listorna?" --- I och med att du hävdar tillgång till källor som styrker att kaparna fanns upptagna på passagerarlistorna, så släpper jag frågan helt. Jag släpper den därför att vi annars hamnar i trätor om vems källa som är tillförlitlig och det grälet vill jag undvika. --- Om du noga värderar orden i min utgångspunkt så ser du att jag inte säger något alls i sakfrågan. Det enda jag säger är att jag har vissa uppgifter dock utan någon värdering av dessas objektiva värde. --- Det vore ologiskt av mig att säga: Jag hade fel! - eftersom det skulle betyda att jag hade tillgång till full bevisning. Inser du det? --- Om du har full bevisning av sådan kvalitet att den t.ex. skulle hålla i en rättegång riktad mot de fyra flygbolagen angående brister i säkerhetsrutinerna, då skall jag helt nöja mig med detta faktum och lämna denna länk och gå vidare till nästa.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?