Rapportera inlägg

Valt inlägg:

mseder: Jag bara ler när jag läser dig därför att du fortsätter att gräva ned dig. : Efter 130 inlägg i denna tråd har inte en enda trudis kommit med ett påstående i stilen "Nej, författaren har fel därför att...". Inte en enda av de fem olika anledningar jag har skrivit som möjliga drivkrafter att människor försöker sälja fantasier som verkliga har motsagts. Det enda som har kommit som svar är i stilen "9/11 och NWO är inte alls det fantasier!"... dessutom kryddat med trams i stilen "Du älskar USA så du har fel!". Patetiskt... riktigt djävla patetiskt är det. När ni trudisar inte har en websida eller en YouTube-länk att kopiera, då är ni helt förlorade. Noll förmåga att leta fakta... noll förmåga att via ett logiskt resonemang dra slutsatser... noll förmåga att bilda ett sammanhängande argument. Jag har inte ens pekat ut någon Sourze:are här. Det är det som är det riktigt roliga... inte ett enda namn nämns. Allt jag har gjort är att peka på möjliga anledningar till varför en människa kan komma med påståenden som är orimliga, ologiska och/eller rent ut falska, och ändå påstå att det är verklighet. Trots detta är trudis-gänget "up in arms" och känner ett våldsamt behov att svara. Visst är det lustigt. :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?