Valt inlägg:
#83: "att jag skulle vara en slags USA fanboy" Det är så du profilerat dig tidigare, inte direkt, men i sin argumentation. Jag plockar det inte från ingenstans. Men om du i ord och din ideologiska syn på världen gestaltat i dina inlägg inte visar på detta, då ska jag sluta påstå nått sådant.
Vänta lite nu här... du kommer med ett påstående om mig, och för att du skall sluta med det så måste jag bevisa för dig att påståendet är falskt?! Skyldig tills motsatsen bevisats...
Nej mseder, vill du komma med det påståendet då hostar du upp bevisen för det, annars erkänner du på stört att det är ett påhitt från din sida som du tagit fram enbart för att använda det som ett verktyg för summariskt avfärda allt jag säger.
Du har ju inte ens visat på varför påståendet - om det skulle vara sant att jag skulle hysa en blind kärlek till USA - skulle vara ett argument i debatten. Snarare hintar det en hel del om dig själv istället och pekar direkt på något jag skrev i artikeln. Om du framför ett argument i stilen "Ja men du älskar ju USA så du har per automatik fel så fort du säger emot mig", då visar det istället på att den som är helt opålitlig i sammanhanget på grund av sympatier/antipatier, det är ju du.
Igen har vi här projicering: du lägger dina egna fel och brister på andra och tillskriver dem egenskaper som egentligen gäller dig själv.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?