Valt inlägg:
du har fått fakta, men du vill inte veta. Orsaken är inte att du på vetenskapligt eller metodiskt sätt vill ta del av fakta, orsaken är så som jag sagt förut att det hotar din världsbild, din tro på USA och mycket annat som du bundit upp din identitet till.
Igen: projicering. Ni i trudis-gänget har fått svar som visar att era så kallade "fakta" inte håller, alternativt är irrelevanta eller otillräckliga för att stödja slutsatsen. Men hellre än att tänka "Ok, kanske har vi fel" så fortsätter ni envist att stödja fantasin.
Och då blir det intressant att fundera på "Varför gör de så här?". Du gör exakt det... och du har din "förklaring" att jag skulle vara en slags USA fanboy, lika faktamässigt galet det som resten av påståendena. Och då får du stå ut med att jag spekukulerar tillbaks om vad som eventuellt driver dig och som får dig att agera på det här sättet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?