Valt inlägg:
#65 Jag tror att du håller på att implodera i din logik-cirkus. Hur mäter man mer uppmärksamhet? Jaa, ehhh, man reflekterar över hur mycket utrymme man får i media och reflekterar över hur mycket förfrågningar som finns. "Uppträder man tillräckligt apart och stolligt får man naturligtvis visst media utrymme " Stolligheten står andra för. Det som för det mesta förmedlas är information om sådant vanliga media inte skriver om. "Min uppfattning är att ni aldrig bemötts som seriösa ". Det ligger en sanning i detta, utan tvivel. Det finns dock mediauppmärksamhet som är helt seriöst och utan fårens vanliga UFO/Judar reflexen. "Vilka vaccinations-konspirationer har avslöjats tack vare sanningsrörelsen?" Sanningsrörelsen pekade tydligt på risken att det fanns en koppling mellan läkemedelsindustrin och WHO. Detta blev också konstaterat. Sanningsrörelsen varnade för vaccinationer och farorna vilket sedan blev besannat. Sanningsrörelsen sysslar med att få fram sanningen, inte nödvändigtvis tala om demoniserade begrepp. Att frimurare är med och påverkar händelseutvecklingarna kan du läsa om ifall du studerar operation Gladio och Orden P2 Propaganda Due som just är ett klassiskt exempel på hur frimurare styr och ställer. Vad gäller förfrågningar till Vaken så är det Vaken:s administratörer som eventuellt kan ge dig svar, jag vet på ett ungefär med överlåter sånt till Vaken.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?