Valt inlägg:
#65 mseder Mer media utrymme är allstå er största framgång. Då undrar jag hur ni mäter det? Och vilken typ av mediautrymme anser ni du vara framgångar? När ni fått utrymme i debattprogram eller som nu senast i agenda så kommer ni ju, vad det verkar, alltid med gnällartiklar efteråt om hur dumma ”msm” var mot er, hur ni lurats av programledare och eller förtalats. Anser ni även sådana exponeringar vara framgångar? Är ert mål att få mediautrymme oavsett hur ni framstår i media. Kändis-trudisen Charlie Sheen har ju fått väldigt mycket mediautrymme på senaste tiden, är det den typen av utrymme som ni eftersträvar? Uppträder man tillräckligt apart och stolligt får man naturligtvis visst media utrymme eftersom en freakshow alltid har visst underhållningsvärde. Min uppfattning är att ni aldrig bemötts som seriösa och att om något så har intresset för er dalat de senaste åren.
Kan du peka specifikt påvad du menar med era framgångar i vaccinationsfrågan vilka vaccinations-konspirationer har avslöjats tack vare sanningsrörelsen? Vad gäller ”climate gate” ser jag inte vad sanningsrörelsens insats skulle ha varit mer än att hänga på i efterhand. Och inte heller där verkar det vara mycket till konspirationsavslöjande, inga kopplingar till Illuminati, Frimurarna eller ens USA’s regering, utan bara gammalt vanligt akademiskt intrigerande och rävspel. Hur många förfrågningar får vaken.se, kan du vara mer specifik? Och vad blir resultatet av dessa förfrågningar?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?