Valt inlägg:
Tja mseder, det enda jag egentligen behöver göra är att ta bort de tre exemplen 9/11, HAARP, NWO och sedan finns inget för dig att angripa, därför att inte ens du vill påstå att det inte finns någon som fabulerar om saker. Snarare tvärt om: du hade inte ens suttit här om det inte var för att du är övertygad om att människor systematiskt ljuger om saker.
Frågan är ju egentligen varför du känner dig träffad eller ens känner ett behov av att bemöta artikeln. Gäller inte artikeln dig så gör den inte det, fine! Men det är ju inte så du känner... du känner att du vill säga något emot... du vet bara inte vad. Av vilken anledning tänker jag inte spekulera i, utöver att jag postulerar att 9/11, HAARP och NWO-påståenden ifrån trudis-gänget är fantasier.
Vad gäller just den biten så är det enkelt: vill du bemöta det så kan du göra det genom att bara säga "Nej, det är inte alls fantasier... det är verklighet" och sedan är vi kvitt där.
Att jag i detta introducerat för läsaren möjligheten att du har fel i dessa påstående.... tja, synd för dig, men det är något du får leva med. Att bli ifrågasatt eller att folk inte pe rautomatik tar ens uttalanden som oomkullruneklig sanning är något vi alla får stå ut med. Eller tycker du att du skall vara undantagen sådant?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?