Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hittade det... jag citerar Dag Nilsson, inlägg #18 på denna http://www.sourze.se/forum/thread/10752604/page2 : Jag har nämligen bestämt mig för att inte längre acceptera och låta mig hunsas av de regler som en viss typ av ytliga människor terroriserar samhällena med. Jag har märkt att spel på deras planhalva är omöjligt att föra till utveckling. --- Det handlar om att en viss grupp i samhället - från överlägsna positioner - försvarar sina verkliga och inbillade privilegier. Så länge jag låter mig förvirras av deras skenvetenskapliga attityd eller tror att de verkligen vill föra samtal, som har en önskan till utveckling och mognad som bärande kraft, så länge är jag chanslös mot dem. --- Jag har sedan en tid tillbaka valt att angripa själva grunden för deras beteende och den är deras skräck för djupet i dem själva! Jag gör detta medvetet och av orsaker som inte kan vara viktigare.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?