Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Daniel: Jag sade att jag var trött på Sourze... inte att jag gett upp på Sourze. Dag... du är en levande, tänkande kännande människa... självklart är du inte irrelevant. Att du väljer att delta i någonslags diskurs är givetvis en sak att glädjas över. Det som dock är trist är att du uppfinner dina egna regler för denna interaktion vilket gör det svårt, frustrerande och nästintill omöjligt att komma någonvart. vi kan likna det vid en hockey-match... Lag Skeptiker står på plan, kittade i skrillor, skydd och hjälm och klara att spela... domaren - redaktionen - är på plats att hålal kolla på läget... och publiken - läsarna - sitter förväntansfulla på läktarna, redo för en underhållande match. In på planen kommer så Lag Trudis... ...i dobbade skor, med en boll under armen och tycker att nu skall vi spela fotboll och menar att alla som inte ställer upp på det är köpta och korrupta bakåtstävare som vägrar se att fotboll är den enda rätta sporten att spela. Det funkar inte att bara köra sitt eget race och kasta skit på alla andra Dag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?