Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ytans människor - de som saknar kontakt med sitt eget känsloliv - verkar leva i en så förfärlig emotionell och andlig svält att de en efter en börjar uppvisa paradoxalreaktioner. --- Det jag här särskilt tänker på är att de tycks piggna till av trötthet! --- Om jag tröttnar på en debatt då lämnar jag den bara. Men så kan tydligen inte de göra, som i brist på egen mental energi söker finna livskänslan hos andra människor. De måste istället - gång på gång - komma tillbaka och kommunicera hur allt tröttare de har blivit. En iver som tycks accelerera med tröttheten. --- Eftersom jag och mina sourzevänner lever med underbara tillmälen som foliehatt, trudis mm, så kanske ett namn på de olyckliga skulle kunna vara uppiggande. --- Mina förslag är - "De trötta säger ifrån" med uppföljarna "De trötta säger ifrån - en gång till" och "Nu är jag så trött att tangentbordet glöder."

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?