Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Patrik "De flesta konspirationsnissar här ligger ju långt ut på vänsterkanten politiskt," Nej det gör de inte. Upplösningen av staten/landet och kulturer samlar minst lika många uppgivna på högerkanten. Tro mig, jag tar emot mejl från alla möjliga håll. Tea-party rörelsen i USA som delvis stödjer ifrågasättandet av 9/11 historien är superkonservativa. "men du kanske är en liberal typ. " Jag släppte partipolitiksympatier för 10 år sedan eftersom våra riksdagspartier inte kan kan generera någon skillnad i samhället, de sammanföses alltmer mot mitten och spelar upp en skendemokrati som tyvärr upptar en massa nonsensebatter. "De korkade undomarna i arabvärlden är så lättlurade." De är inte mer lättlurade än andra. De hungrar desperat efter frihet men riskerar att hamna i en västerländsk ekonomisk diktatur, en värld där vi har rätten att klaga men få möjligheter att på allvar förändra vårt samhälle. Mats

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?