Valt inlägg:
--- Svar 1 ---
Micke A
Det blev mycket att svara på och endast en del är relaterat till artikeln, men jag försöker få med det mesta.
"Det finns en de felaktigheter i din artikel, Upproren i Mellanöstern är inte något påfund från väst, USA bävar ju för bövelen för detta,"
Man skapar vänner och ovänner som man kan byta ut med varandra när det passar. Allt handlar om timing och hur man utnyttjar politiska resurser på bästa sätt.
Det går att läsa på om det jag nämner om hur organisationer i väst med bl.a. George Soros i bakgrunden, varit med och sörjt för revolutionerna. Läs min krönika som i detalj tar upp detta och med massor av källhänvisningar. http://www.klarsikt.humancreations.se/post/2011/02/28/Vem-tande-pa.aspx
"Sedan har det största argumentet inom sanningsrörelsen fallit när det gäller 9/11 Nu är Bin Laden Död, det fanns en konspirationsidé om att USA inte ville hitta Bin Laden men nu har ju Obama gjort detta. "
För det första vet inte om Bin Laden är död. Han har förklarats död av amerikanska militären tidigare. Nu har man lagt på beslag på precis ALLA bevis om saken. Men, låt oss utgå ifrån att det stämmer.Först, konspirationsidén om att USA inte ville hitta Bin Laden är ju inte på långa vägar något stort argument, men det är vanligt förekommande. Som jag svarade tidogare, de som styr utnyttjar allting och alla möjligheter vid rätt tillfälle och för rätt syfte. Om det kan gagna en agenda genom att få amerikananre och världen att känna glädje och framgång över att Bin Laden är död, så verkställs detta, vill man ha honom levande så verkställs detta. Bin Laden är bara ett verktyg i verktygsskåpet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?