Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 22 Det är inte jag som satt rubriken! Det har redaktionen gjort och deras rubriker stämmer inte alltid med mina. Känner du igen det problemet? Ibland känns det som en annan artikel, men jag kan ju ha fel. Julian Assange har ett lite helgonlikt utseende, så det kanske är det som folk uppmärksammar? Vad det gäller hans åsikt om det svenska rättsväsendet, kanske det beror på att han överskattat sig själv? Vad jag tänker, är att ibland blir problemen så stora, alltså uppförstorade- och sen kom de här kvinnorna, som utgett sig själva till Assange efteråt och klagade. Har de inget ansvar själva tycker du? Det är väl inte bara en persons sak om man använer kondom eller inte? Det finns ett litet ord som hetet NEJ! Kanske kvinnor skulle tänka på ibland? Man kan skrika NEJ allt vad man orkar- och då når man ett resultat i alla fall. Man skrämmer iväg antagonisten! Fler borde prova det i stället för att gnälla!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?