Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har alltid satt någon sorts heder i att skriva under eget namn eller med mina "nick" som ändå alla pekar på mej personligen. Jag skulle ha svårt att skriva helt anonymt därför att jag känner att mina åsikter är mina och dom vill jag ska vara uppbackade av den erfarenhetsbakgrund som är unik för mej - jag tycker det jag tycker och har upplevt det jag upplevt därför att jag är den jag är. Jag känner mej inte heller störd av om någon valt anonymiteten - jag försöker förhålla mej till det skrivna så som det skrivits oavsett vem som skrivit. --- Så småningom framstår våra personligheterna ur våra artiklar och inlägg, och på något märkligt vis får åtminstone jag en känsla av ett personligt möte förmedlat genom texterna. Möjligen skulle man kunna förvånas då en debattör oförmodat ringer upp och man känner igen rösten fast man bara dittills läst dennes texter - det hände mej för en tid sedan, men direkt förvånad blev jag inte - däremot var det ännu en bekräftelse på det jag upplever ibland, att det via medvetandet och tanken skapas kontakter människor emellan långt utanför dessa tekniska ramar, och över stora geografiska avstånd som tydligen ibland inte alls begränsar oss så som jag under stundom befarat.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?